Aide à la recherche
Requête :
valeur
Chercher
tous les mots
l'expression
au moins un mot
dans
les fiches
la liste des mots-clés
la liste des auteurs
les notices du glossaire
Afficher les fiches par
20
50
100
1220 fiches trouvées
Reponses 821 à 840
821
2000 J'intègre. Algèbre 2.
822
2000 J'intègre. Mathematica. Cours et applications.
823
2000 La spirale de l'escargot.
824
2000 La théorie des jeux.
825
2000 Le Petit Vert. N° 64.
826
2000 Le Petit Vert. N° 64. p. 9-12. Equations en quatrième : utilisation d'un tableur.
827
2000 Le statut logique des énoncés dans la classe de mathématiques.
828
2000 Les maths lycée. Etude de fonctions usuelles.
829
2000 Mathématiques et tableur au collège. Classes de quatrième et troisième.
830
2000 Maths CAP. T. 1.
831
2000 Pourquoi pas ? des Mathématiques.
832
2000 Proceedings of the HPM 2000 Conference - History in Mathematics Education: Challenges for a new millennium. A Satellite Metting of ICME-9. August 9-14, 2000, Taipei, Taiwan. Vol. 2.
833
2000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 1. Teacher's teaching belief and theirKnowledge about the History of Negative Numbers. p. 89-98.
834
2000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 1. Using Mathematics History and PCDC Instruction Model to Activate Underachievement Students' Mathematics Learning. p. 163-172.
835
2000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. An Elementary Teacher's Pedagogical Values in Mathematics Teaching: Clarification and Change. p. 180-197.
836
2000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. Conceptions of Values and Mathematics Education held by Australian Primary Teachers: Preliminary Findings from VAMP. p. 165-173.
837
2000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. Methodology Challenges and Constraints in the VAMP Project. p. 157-164.
838
2000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. Multiculturalism in history: voices in 19th century mathematics education east and west. p. 115-120.
839
2000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. Score-ism As Their Pedagogical Value of Two Junior High Mathematics Teachers. p. 174-179.
840
2000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. Why study values in mathematics teaching: contextualising the VAMP project? p. 149-156.