Accueil Publimath  Aide à la recherche  Requête : valeur
Certification IDDN Valid HTML 4.01 Transitional

  dans Afficher les fiches par  
1220 fiches trouvées Debut Precedent Reponses 821 à 840 Suivant Fin

8212000 J'intègre. Algèbre 2.
8222000 J'intègre. Mathematica. Cours et applications.
8232000 La spirale de l'escargot.
8242000 La théorie des jeux.
8252000 Le Petit Vert. N° 64.Ressource en ligne
8262000 Le Petit Vert. N° 64. p. 9-12. Equations en quatrième : utilisation d'un tableur.Ressource en ligne
8272000 Le statut logique des énoncés dans la classe de mathématiques.
8282000 Les maths lycée. Etude de fonctions usuelles.
8292000 Mathématiques et tableur au collège. Classes de quatrième et troisième.
8302000 Maths CAP. T. 1.
8312000 Pourquoi pas ? des Mathématiques.Ressource en ligne
8322000 Proceedings of the HPM 2000 Conference - History in Mathematics Education: Challenges for a new millennium. A Satellite Metting of ICME-9. August 9-14, 2000, Taipei, Taiwan. Vol. 2.Ressource en ligne
8332000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 1. Teacher's teaching belief and theirKnowledge about the History of Negative Numbers. p. 89-98.
8342000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 1. Using Mathematics History and PCDC Instruction Model to Activate Underachievement Students' Mathematics Learning. p. 163-172.
8352000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. An Elementary Teacher's Pedagogical Values in Mathematics Teaching: Clarification and Change. p. 180-197.
8362000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. Conceptions of Values and Mathematics Education held by Australian Primary Teachers: Preliminary Findings from VAMP. p. 165-173.
8372000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. Methodology Challenges and Constraints in the VAMP Project. p. 157-164.
8382000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. Multiculturalism in history: voices in 19th century mathematics education east and west. p. 115-120.
8392000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. Score-ism As Their Pedagogical Value of Two Junior High Mathematics Teachers. p. 174-179.
8402000 Proceedings of the HPM 2000 Conference. Vol. 2. Why study values in mathematics teaching: contextualising the VAMP project? p. 149-156.